Time to sleep

...... Skrivet: 2011-03-08 | Klockan: 21:37:56


Välstädat skrivbord, love it.

Ska snart lägga mig och sova. Skönt, har längtat efter min säng hela dagen. Synd bara att man ska behöva gå upp så snart igen. Jag behöver semester.

Imorgon är det Foto B och Multimedia som gäller. Med en stor håla i mellan. Ska passa på att skriva mycket på mitt svenska arbete och komma igång med mumprojektet. Peppa inför torsdagens danslektion (som jag ska hålla i).

Men nu ska det sovas, så att det står härliga till! Vi hörs imorgon, natti.

 


Kommentarer
Skrivet av: Sååfie

SV: Nja kanske inte denna gång

...Skrivet: 2011-03-09 | Klockan: 07:29:00
URL: http://rosaskoor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida/Blogg:

Skriv din kommentar här:

Trackback