Störig, nej då?

...... Skrivet: 2011-03-06 | Klockan: 19:55:50



Ordet störig finns inte i min ordbok.

Hemma efter en sådär något seg dag. Kändes mest som om jag satt still vilket inte var speciellt roligt. Men fick periodvis mycket att göra och sådant gillas!

Nu borde jag skriva färdigt min Engelska B uppsats och så smått varva ner och krypa ner i sängen! Imorgon är det skola ifrån 08.20 - 14.?? (de har ändrat schema och jag har inte riktigt koll än) och sedan är det träning på kvällen.

Min uppsats handlar om prostitution och jag ska kunna argumentera för båda sidor (alltså, både positivt och negativt) och jag har lite svårt att se det positiva. Om det nu finns något?

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida/Blogg:

Skriv din kommentar här:

Trackback