På tisdag gör jag ingenting

...... Skrivet: 2011-03-08 | Klockan: 09:44:57
En superfin bild från igår.
Vi fick sluta lite tidigare ifrån svenska c lektionen, så just nu så sitter vi och väntar på att nästa lektion ska börja. Mår lite bättre idag, även om det inte är speciellt stor skillnad från igår. Men, ska inte sitta och gnälla om sådant. För det första så får det inte mig att må bättre och det är inte roligt att läsa heller.

Idag slutar vi halv fyra, men jag kommer nog inte att stanna kvar på skolan så länge. Sista lektionen är multimedia (mum) och jag kan inte riktigt arbeta med mitt projekt i skolan. Måste fixa bilder.

Men nu ska jag gå och lära mig saker, tjingeling.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida/Blogg:

Skriv din kommentar här:

Trackback