Like, nothing

...... Skrivet: 2011-03-11 | Klockan: 22:21:25

Jag ska vara lite sådär, smått tråkig och snart hoppa i säng. Det ska bli skönt att kunna sova rikigt länge! Dock jobbar jag imorgon, men det är inte förrän 13.00, så det finns massor av tid att göra ingenting. We like ingenting.

 

Nästa vecka jobbar jag bara fredag och sen är jag ledig helgen! Känns jätteskönt och kommer att kännas som värsta lyxsemestern! Vill ni leka då, säg till! Jag är ledig!

Men nu ska jag inte uppehålla er längre med mitt egentligen ganska ointressanta prat om nothing och vara en snäll flicka och lägga mig i sängen. Nattinatti!


Kommentarer
Skrivet av: Robin

Jag vill leka! Filmkväll á la awesome! :o

...Skrivet: 2011-03-12 | Klockan: 22:54:46
URL: http://helloimrobin.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida/Blogg:

Skriv din kommentar här:

Trackback