Internet och kamera

...... Skrivet: 2011-03-25 | Klockan: 06:45:09

Har försökt nu riktigt länge att lägga upp en annan bild som också togs igår. Dock har det bara resulterat i att internet har slutat fungera helt samt att min dator inte ens har hittat det trådlösa nätvärket. Jag skyller både på datorn och raotern.

Idag är det en kort skoldag och jag börjar inte förrän vid tolv snåret. Dock ska jag åka in redan nu vid åtta (?!) och sitta och plugga tillsammans med Lisa i skolan. Hon ska ha prov i matte B och jag ska ha prov i Naturvetenskap.

Senare ikvälls ska jag även följa med till Sofies träning och fotografera henne där. Innebär dock att jag ska släpa med mig hela stativet samt kamera + materialet som jag ska ha när jag pluggar, med till skolan. Packåsna #1!

 

 

 

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida/Blogg:

Skriv din kommentar här:

Trackback