Ingen Big Deal

...... Skrivet: 2011-03-20 | Klockan: 15:41:49

Idag har jag gjort en deal med Elisabeth. Inget mer McDonalds ätande fram till sommarlovet, alltså inget mer McDonalds under det som återstår av tvåan. Det är dock okej med deras sallad i nödfall.


Vaknade upp imorse och kände mig riktigt illamående och jag antar att det var den sena maten på McDonalds igår kväll som är skyldig. Har ätit det ganska ofta under de två senaste månaderna och nu får det räcka!

Att hålla sig ifrån den maten kommer inte bli speciellt svårt. När jag gick på Väla tidigare idag passerade en man med en påse ifrån McDonalds och fy vad jag mådde dåligt när lukten slog mig i ansiktet! No more!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida/Blogg:

Skriv din kommentar här:

Trackback