Humbug!

...... Skrivet: 2011-03-15 | Klockan: 19:46:27

Den här fantastiska dagen började med att jag försov mig i en halvtimme. Inte sådär jättefarligt och jag kom till skolan i tid, men jag har varit helt nollställd hela dagen! It's me.. Tha zombiee!

Men innan jag hamnade i skolan så hann jag träffa Robin på knutpunkten. Yay! I skolan fick jag inte speciellt mycket gjort, då jag glömde både det ena och det andra hemma!

Efter skoltid gick jag ett ärende med Lina. Det slutade med att jag fick med mig ett nytt spel hem (bytade in tre andra) och ett par solglasögon! Woho!

 


Kommentarer
Skrivet av: Emil

POKEMON FTW!!! ^^

...Skrivet: 2011-03-18 | Klockan: 11:11:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida/Blogg:

Skriv din kommentar här:

Trackback