Vilo dag

...... Skrivet: 2011-01-17 | Klockan: 15:40:33

Idag blev det en stanna-hemma-och-vila-dag. Kroppen orkade inte riktigt med och tankarna stutsade runt i huvudet utan att jag hann registrera dem.

Så dagen har spenderats i soffan, där jag råkade slumra till två gånger. Båda gångerna sov jag i ungefär två timmar och vaknade med samma undran om varför jag låg i soffan.

 

Fick förresten höra idag att en av dem som satt i samma bil som jag igår, vaknade idag med magsjuka! Usch! Har jag tur så räckte min runda där innan jul, annars har man ju något mindre trevligt att se fram emot.


Kommentarer
Skrivet av: Sofia Werlin - vägen till ett friskare liv

Magsjuka vill vi inte ha!!

...Skrivet: 2011-01-17 | Klockan: 22:05:50
URL: http://sofija.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida/Blogg:

Skriv din kommentar här:

Trackback