The best day ever

...... Skrivet: 2011-01-29 | Klockan: 12:18:07
Igår var en av de roligaste dagarna på länge. Några av mina vänner har verkligen världens konstigaste humor (har i för sig jag med) och vi skrattade konstant nästan hela dagen.

Stenbajs och världens längsta snopp är de bästa orden som finns.

Jag, Lisa och Lina åkte efter skolan och åt på max och snackade om allt mellan himmel och jord. Vi satt där en stund för länge och Lina missade sitt tåg, vilket blev rätt bra till slut ändå. Speciellt när dem har ritat snoppar på golvet på knutpunkten.

Efter att Lina hade åkt så tog jag, Lisa och Thomas tåget hem för att sedan sitta på pizzerian i ungefär en timme och vänta på Thomas pizza som aldrig blev klar. Lisas mamma hämtade upp oss och vi var hemma inom minuter.

Lisa kom hem till mig senare under kvällen och kort därefter kom Filip också. Flummigare människor än mig och Lisa får man leta efter.

För någon timme sedan följde jag med Thomas upp till ICA där han blev upphämtad av en kompis och jag gick hem för att göra mig i ordning inför jobb.

What a wounderful world ♥

Kommentarer
Skrivet av: Eeeeeeelisabeth

Det e jag som har världens längsta snopp!!!!!

hahah mer STENflummiga människor får man leta efter :)<3

...Skrivet: 2011-01-29 | Klockan: 16:55:37
URL: http://siilentlips.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida/Blogg:

Skriv din kommentar här:

Trackback