Studion - Dag tre

...... Skrivet: 2011-01-28 | Klockan: 07:12:23

Jag och Lina Hagman


Idag så åker jag in tidigare (jag börjar egentligen 11.50) för att vara med och leka i studion. Sofie har bokat morgontimmen för att fota sitt egna projekt, men jag ska försöka hinna ta bilder på henne också! Har en idé till hennes blogg design och jag vill så gärna sätta igång så snart som möjligt!

För övrigt så är idag min lediga fredag, så jag har mer eller mindre inget inplanerat förutom att möjligtvis städa mitt rum. Det har varit krig i mitt rum, jag lovar!

 


Kommentarer
Skrivet av: elisabeth

Mina drömmar har kanske utspelat sig i ditt rum :O

...Skrivet: 2011-01-28 | Klockan: 07:27:19
URL: http://siilentlips.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida/Blogg:

Skriv din kommentar här:

Trackback