Smink på idrotten

...... Skrivet: 2011-01-21 | Klockan: 08:18:56

Idag är det en sådan dag där man har två lektioner, var av en är idrott, där man inte orkar klä på sig "ordentligt" men måste sminka sig vardagsfin. Vilket känns grymt meningslöst när man ska ha idrott men något som är ett måste då man ska till jobb efteråt.

Hade det varit min lediga fredag så hade jag struntat i sminket också. Men nu när jag ska jobba efter skolan så känns det inte som om det vore en bra idé. Kunder och människor i allmänhet har en vana där de kommenterar andra människors utseende. Det kan uppfattas som ganska otrevligt, men det är som sagt en vana (eller kanske en ovana?) som mer eller mindre alla har.

Så för att jag ska slippa alla kommentarer ifrån diverse kunder om att jag ser trött/hängig ut och slippa irritationen jag får ifrån dessa kommentarer, så ska jag sminka mig nu. Tjing.


Kommentarer
Skrivet av: Eeeeeeelisabeth

Du kan vara en sööööte ;)! och jag vet inte hur men jag lyckas gå in på din blogg du leker med designer på hela tiden :O<3

...Skrivet: 2011-01-21 | Klockan: 08:28:39
URL: http://siilentlips.blogg.se/
Skrivet av: elisabeth

haha skulle sett mig första gången jag bara vafan händer xD<3

...Skrivet: 2011-01-21 | Klockan: 08:31:43
URL: http://siilentlips.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida/Blogg:

Skriv din kommentar här:

Trackback