Pluggstressen hinner ikapp

...... Skrivet: 2011-01-07 | Klockan: 21:59:51
Två dagars ledighet kvar, sen börjar skolan. FEEL THE PAIN!

Visst, sen jag började gymnasiet har jag börjat tycka att skolan är riktigt rolig och att folket är underbart. Kraven ifrån grundskolan är inte alls desamma och man uppfattas på ett helt annat sätt. Man vill inte vara sjuk för det känns som om man missar oendligt massa även om man bara är borta för en dag!

Det är pluggandet som jag helst hade hoppat över. Eller, åtminstone stressen över att behöva plugga. Hur man än gör, planerar och pluggar långt i för väg så lyckas ändå allt köra ihop sig till slut, med exempelvis fyra prov på en vecka.

Så tack, men nej tack. Pluggstressen hoppar jag gärna!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida/Blogg:

Skriv din kommentar här:

Trackback