Konstiga frågor

...... Skrivet: 2011-01-05 | Klockan: 12:29:33
Ibland får man konstiga frågor som får en att börja undra vad människor egentligen tänker med.

"Är du ensam?" är en av de frågorna som jag brukar få när jag jobbar. Kunden som frågar, undrar i fall det bara är jag i hela butiken. Kunden ifråga har då oftast stått och väntat vid posten och när det inte kom någon efter två sekunder och hjälpte honom/henne så går dem och frågar mig i kassan.

Butiken som jag arbetar i är en närbutik, alltså inte speciellt stor men alldeles för stor för att kunna drivas av en person ensam. Det är inte direkt som om jag sitter i kassan i en kiosk eller något.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida/Blogg:

Skriv din kommentar här:

Trackback