FOTO A - VG

...... Skrivet: 2011-01-31 | Klockan: 16:18:29
Är peppad till 100%! Ska snart åka iväg på första streetlektionen och jag längtar efter att få första träningsvärken. Nice!


Något annat positivt med dagen är att jag fick VG på Foto A - kursen, något som jag verkligen inte förväntade mig. Många av uppgifterna var jag inte ens i närheten av nöjd med och många av uppgifterna motiverade mig inte alls och blev därför bara gjorda utan ansträngning.

Min mentor sa även att jag var på väldigt god väg till ett MVG och mitt nuvarande betyg berodde på att hon saknade kreativitet i några av bilderna. Berättade också för henne att jag tyckte att uppgifterna var ganska tråkiga och då lovade hon mig att vi skulle försöka ändra på det! Najs!

Så foto B = MVG?

Min porträttfotografering är planerad och min projektfotografering är på g, det enda som saknas där är lokaler. Vi får väl se.








Kommentarer
Skrivet av: Amanda

Alltid kul o få bra betyg :)

...Skrivet: 2011-01-31 | Klockan: 17:20:35
URL: http://amnnda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida/Blogg:

Skriv din kommentar här:

Trackback