2011

...... Skrivet: 2011-01-01 | Klockan: 09:32:36

Det nya året började bra. Varför är onödigt att säga, men om någon är nyfiken så fråga på.

Jag ska strax börja göra mig i ordning för att gå till jobb. Att börja året med att tjäna pengar känns inte helt fel, kanske är ett hemligt tecken på att jag kommer bli rik i år? Mohahah!


Jag ska även jobba imorgon, så de kommande timmarna kommer intressenivån för min blogg att ligga nere. Det vill säga, inte några speciellt roliga eller intressanta inlägg kommer att synas här på en stund. Sorry, but it's true.

Men min måndag är redan planerad. In till stan eller varför inte Väla? Skor till Sälen ska hittas och varför inte något annat smått och gott?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida/Blogg:

Skriv din kommentar här:

Trackback