awesome

...... Skrivet: 2011-02-15 | Klockan: 20:58:53

Är på mycket bättre humör och känner mig som en superhjälte. Har pluggat inför provet jag ska göra imorgon och fick en glad överraskning då jag redan kunde 90% av det jag skulle träna in. Happy!

Det känns bra att jag gick till skolan imorse trots att huvudet sa ifrån på skarpen och jag var mer negativt inställd än någonsin (tycker fortfarande att det känns meningslöst att gå till skolan för att lära mig något som jag redan vet), där fanns några människor som underlättade hela dagen för mig bara genom att vara där. Cheddar dippen hjälpte också.


Kommentarer
Skrivet av: Amanda

Haha gillar också cheddar dippen starkt :)

...Skrivet: 2011-02-15 | Klockan: 21:56:09
URL: http://amnnda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida/Blogg:

Skriv din kommentar här:

Trackback