Stoppa mig när jag rullar fram

...... Skrivet: 2011-02-16 | Klockan: 19:33:09

Tredje dagen den här veckan jag har ätit på McDonalds. Jag kommer att rulla fram.

 

Idag har jag varit assistent till när Lina skulle ta sina barnporträtt. Det var två söta små tvillingflickor, bara ett halvår gammla som skulle stå modell och vilken utmaning det var! Barnfotograferingar är något av det svåraste man kan ta sig för, speciellt med de allra yngsta barnen. De är inte stilla och tröttnar fort.

På lektionen multimedia aka mum, så drog det ilskna humöret till då datorn jag arbetade på utan förvarning bestämde sig för att dö. Jag hann inte spara mitt arbete. Som tur är har jag världens bästa kompisar så att det dåliga humöret försvann lika fort som det kom!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida/Blogg:

Skriv din kommentar här:

Trackback