No use in calling

...... Skrivet: 2011-02-21 | Klockan: 09:06:00


Ska skona er ifrån min "crazy-blick" och därför låta er undkomma mardrömmar.


Vaknade och kände hur hela kroppen skakade av köld. Trots att mitt fönster var stängt så kändes golvet som is när jag satte ner fötterna på det och sängen har nog aldrig känts så inbjudande! Sen varför jag gick upp ifrån första början kan man ju också fråga sig.

Dagen är tillsynes oplanerad (kan hända att jag får en tid redan idag på ryggakuten) och jag tror att jag ska fortsätta att pyssla lite. Som sagt så hällde jag ut alla mina "pärlfigurer" för att jag inte var nöjd med det jag fick fram (host, perfektionist, host). Jag ska även strycka ihop Lisas svamp.


Kommentarer
Skrivet av: EMMI - modeblogg

pärlor är bra, precis som ägg.

...Skrivet: 2011-02-21 | Klockan: 11:09:31
URL: http://fashiontwisted.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida/Blogg:

Skriv din kommentar här:

Trackback