My best wasn't good enough

...... Skrivet: 2011-02-28 | Klockan: 20:50:44

Update: Såg att jag hade failat totalt på bilden. Dåligt. Fail. Gör om, gör rätt. Ni få se den senare!



Är hemma ifrån dansen och känner mig lite besviken.
Kändes inte som om jag anträngde mig ordentligt och det kändes som jag inte tog ut mig så mycket det bara gick, hat. Får se om träningsvärken anländer imorgon!

Nu borde jag egentligen skriva en engelska uppsats och skriva färdigt mitt hyllningstal. Är jag det minsta motiverad till att göra det? Nej, egentligen inte. Men jag har hört ifrån en säker källa att betyg underlättar, så jag antar att jag får göra det ändå!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida/Blogg:

Skriv din kommentar här:

Trackback