I did it!

...... Skrivet: 2011-02-12 | Klockan: 09:09:29


Bakom kulisserna ifrån gårdagen

Har varit uppe och hoppat i ungefär en timme nu och har segat runt i tshirt och shorts. Ska snart gå ner och se om man kan få i sig lite frukost också innan man ska äta lunch. Man ska ju jobba idag och då blir det ofta tajt mellan måltiderna.

Igår sprang jag tills lugnorna exploderade till det ökända beep-testet. Turligt nog sprängdes de efter ett varv över godkänt och det kändes underbart! (min kondition suger) Därefter låg man och knippade efter luft med den underbara känslan om att man lyckats med sitt mål. WONDERFUL.

Sedan satt jag och typ halva min klass på McDonalds hade sjukt roligt och sedan mötte jag upp Rasmus och gick ärenden med honom. Vi hann åka en sväng inom mig också innan vi skildes åt. Därefter spänderades kvällen med att gå igenom bilderna på Sofie och en massvis med TV-tittande. True story.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida/Blogg:

Skriv din kommentar här:

Trackback