En ordentlig morgon

...... Skrivet: 2011-04-05 | Klockan: 09:27:26

Godmorgon! Har nästan prickat av allt som stod på min lista nu på morgonen och det känns super! Är annars ganska dålig att göra mig i ordning och äta ordentligt på morgonen (brukar bli en slarvig tofs och en macka i  all hast).

Idag ska jag vara på praktiken mellan 10.00-18.00, då ska jag hinna göra en massa utbildningar på datorn och serva posten. Jag börjar bli riktigt duktig på att lämna ut paket och skrymmande brev, dock har jag knappt någon koll på hur jag ska bete mig för att skicka iväg paket respektive brev.

Men nu är det dags att kila! Ha en fortsatt bra tisdag!

Kommentarer
Skrivet av: Sååfie

Evil cat!

...Skrivet: 2011-04-05 | Klockan: 17:34:10
URL: http://rosaskoor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida/Blogg:

Skriv din kommentar här:

Trackback