Klipp i Lila

...... Skrivet: 2011-04-04 | Klockan: 15:46:46

Man kan ju bara ana vad som är påväg att hända, eller vad säger ni?

 

Idag har jag suttit framför datorn större delen av dagen och gjort utbildningar av alla dess slag. Efter ett tag blev huvudet ganska segt och tungt, vilket har hållt i sig hela dagen. Ska strax kila ner och ta smärtstillande så att jag kan hålla igång ordentligt på dansen ikväll!

 

Ett stort plus idag är att min beställning ifrån H&M kom! Ett påslakan set och två klänningar i gult och turkos. Klänningarna känns ganska stora (ändå i storlek S) så får väl se, väntar på att mamma ska komma hem och ge mig en åsikt. Sängen är redan bäddad med det nya påslakanet och jag är supernöjd!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida/Blogg:

Skriv din kommentar här:

Trackback