Agent 007

...... Skrivet: 2011-04-10 | Klockan: 20:46:37

Känner mig helt sne i skallen och rygggen gör ont. Men tänkte snart lägga mig och se en film eller två, så det gör inte så mycket.

Imorgon så verkar jag inte ha någon speciell tid att passa. Mitt första uppdrag (007-style) är att sätta upp planscher på samtliga skolor runt om i stan. Givetvis ska de upp på flera ställen också, men i första hand är det skolorna som gäller! Lite coolt är det att det är mina bilder som ska sättas upp!

Btw, shortsen finns på bikbok's hemsida och är gärna något som får trilla in i min garderob!

Kommentarer
Skrivet av: emmi

de från topshop är mycket snyggare! plus alla har de där >:

...Skrivet: 2011-04-16 | Klockan: 13:34:01
URL: http://fashiontwisted.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida/Blogg:

Skriv din kommentar här:

Trackback