The Baseballs i Göteborg

...... Skrivet: 2010-09-03 | Klockan: 20:19:06

Igår kväll var amazing. Man blev inte lika mosad som vid förra konserten (jag jublade över detta då jag hade tagit systemkameran med mig) men de var precis lika grymma som den förra gången jag såg dem om inte ännu bättre! Ännu en gång stod vi så nära scenen vi bara kunde komma, även om vi inte stod lika långt fram som förra gången.


Vi åkte hem nöjda med signerade tröjor (yes, you heard me!) och leenden som räckte från öra till öra! De här killarna blir bara bättre och bättre och jag ser fram emot nästa gång jag ska stå och sjunga med till deras låtar!


Kommentarer
Skrivet av: Zandra

Snygg bild!

...Skrivet: 2010-09-04 | Klockan: 13:56:28
URL: http://piixies.tk

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida/Blogg:

Skriv din kommentar här:

Trackback