Sunday night.

...... Skrivet: 2010-09-05 | Klockan: 21:34:54

Ska väl snart gå och lägga mig. Tobias gick för tjugo minuter sen och vi har inte gjort så mycket mer än att prata (mesta dels på engelska) och sett på film. Vi gick också en runda och köpte glass på ICA.


Imorgon är det måndag och med den väntar bland annat foto och idrott. Det kommer bli mycket att bära på med andra ord. Funderar på att lämna kameran i skolan (vi har sådana speciella kameraskåp) men har en känsla att jag kommer sakna den något outhärdligt. Kanske ska lämna idrottskläderna i skåpet istället och ta med dem hem när jag inte har en kamera med mig?


För övrigt så kommer jag sluta runt 16.00 imorgon, så räkna inte med någon större uppdatering. Ska nog dessutom träffa min Tobias efter skolan så det kanske blir något litet litet inlägg ganska sent. Men vi får väl se vad som händer.


Tills dess. Smell you later.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida/Blogg:

Skriv din kommentar här:

Trackback