Sista lektionen

...... Skrivet: 2010-09-16 | Klockan: 13:41:53


Har min sista
lektion för dagen. Projekt och företagande. Efter det här så ska jag träna tillsammans med Sofie till insparken. Är inte speciellt peppad, men jag är inte heller sugen på att göra bort mig när det väl är dags.

När vi har tränat klart (eller klart och klart, tills vi inte orkar mer) så ska jag dra in till stan och höra om min praktikplats och om de inte funkar så får jag åka ut till Väla och höra där. Håll tummarna så att jag slipper göra det. Är för trött i huvudet för att orka åka ut dit. I alla fall idag.

Har jag tur så kommer det att komma över en liten söt pojkvän som nog kan få mig på bättre humör.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida/Blogg:

Skriv din kommentar här:

Trackback