Pirates Of The Caribbean

...... Skrivet: 2010-09-10 | Klockan: 22:15:02



Sitter och ser på Pirates Of Caribbean med Tobias. Filmen visas dock på tv, vilket innebär reklamavbrott hela tiden. Just nu är det nyheter.

Imorgon är det jobb ifrån 13.00-19.00 och uppdateringen kommer att vara därefter. Kass med andra ord. Ska även försöka komma vidare med dansen som jag och Sofie håller på med. Nackdelen med imorgon är att jag får sova ensam. Tobias ska på någon avskedsfest och jag blir ensam. Blä.

Nu gnäller Tobbe ifrån sängen att nyheterna kommer ta dö på honom, får väl vara en snäll flickvän och gå och roa honom. Godnatt!

Kommentarer
Skrivet av: Tobias Martinsson - PhotoFrame

jag började titta på den igår, men eftersom det var reklam hela tiden så råkade jag somna under en av reklamerna :P



Nu är jag tillbaka i bloggvärlden med en snyggare och bättre fotoblogg! :D

Efter många många timmar slit så fick jag äntligen ut bloggen inatt! :D



/Tobias Martinsson - Photo Frame

...Skrivet: 2010-09-11 | Klockan: 15:40:49
URL: http://photoframe.blogg.se/
Skrivet av: Tobias Martinsson - PhotoFrame

sv. haha, ne det är verkligen inte lätt :D Därför hyr jag hellre film om jag skall titta :)

...Skrivet: 2010-09-11 | Klockan: 19:55:24
URL: http://photoframe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida/Blogg:

Skriv din kommentar här:

Trackback