Nej jag överdriver inte

...... Skrivet: 2010-09-19 | Klockan: 20:42:16

Jag börjar bli lite nervös faktiskt. Resefeber eller något. Har också en gnagande känsla av att jag har glömt något, men jag kan inte komma på vad det skulle vara.

Kommer säkert att komma på det när vi väl sitter på bussen.

Ser nu också att jag kommer få åka buss med all min packning imorgon. Inte kul, jag kommer säkert fastna i dörröppningen när jag ska in i ersättningsbussen. Får sedan hänga halvt utanför medans bussen kör hela den långa vägen till Helsingborg (oh ja, det tar nästan dubbelt så lång tid med ersättningsbuss) i ösregn.

Jag blir förvånad om det inte blir så.

Det är tur att det finns mobiltelefoner. Kommer inte alls att spamma ihjäl min stackars pojkvän som i sin ensamhet försöker plugga körkort. På grund av mina sms så kommer han inte att kunna konsentera sig och kommer att total faila på provet och aldrig få körkort. Ajdå.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida/Blogg:

Skriv din kommentar här:

Trackback