Mediakomunikation

...... Skrivet: 2010-09-15 | Klockan: 14:21:53
Ska precis börja med MDK (mediakomunikation) uppgiften. Känns aningen drygt, men det är något som jag måste göra. Vad gör man inte för ett betyg?

De som sitter här med mig verkar vara lika intresserade som jag är. Facebook och Youtube är något som dominerar datorskärmarna och det är mycket få som faktiskt sitter med uppgiften. Orkar de inte bry sig eller är det bara något som de inte kan ta till sig och därför väljer att inte göra den?

Jag kan inte få tanken på att jag ska jobba ur skallen och därför sitter jag nu här. En helt onaturligt lång dag. Känns som om det är för mycket att ta på samma dag. Blää.

Det är tur att man får sällskap ikväll. Kanske blir roligare att göra läxan då.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida/Blogg:

Skriv din kommentar här:

Trackback