Jag hade nästan glömt.

...... Skrivet: 2010-09-12 | Klockan: 08:38:31

Vaknade och var på något bättre humör än igår och hade till och med lyckats glömma det här om naglen tills jag rev mig själv i ansiket. Aj.

Mina böner om att solen skulle titta fram har ännu inte slagit in. Varför jag är i behov av solen så mycket är för att det är en stor del av min fotoläxa som är tills imorgon(?!). Utan sol kan jag göra läxan efter punkt och pricka.

Även idag är det en arbetsdag. 13.00-19.00, som vanligt med andra ord. Söndagar brukar vara en av de mest sega dagarna att arbeta på, men också den mest lönsamma!

Men nu ska jag ta trappan i ett skutt till nedanvåningen och äta frukost. Smell you.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida/Blogg:

Skriv din kommentar här:

Trackback