Jag fick praktikplatsen!

...... Skrivet: 2010-09-28 | Klockan: 12:34:08


Sitter just nu och väntar på att sista lektionen ska börja. Mediakomunikation. Därefter så är det biblioteksrådet som väntar. Känns oerhört drygt.

Den goda nyheten är att jag fick praktikplatsen! Så skönt! Nu slipper jag yra runt som en vilsen höna på citygross och känna pressen av att hitta en plats! Jag ska vara på en fotobutik i stan som heter Rockmain fotocenter. Det kommer säkert att bli jätteroligt och jag hoppas att jag kommer att lära mig mycket.

En annan sak som jag ser fram emot är musikalprojektet som precis har dragit igång på min högstadieskola Elineberg. I år så har jag fått chansen att delta även om jag inte längre går på skolan. Det ska bli superskoj!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida/Blogg:

Skriv din kommentar här:

Trackback