Den sjuttonde september

...... Skrivet: 2010-09-17 | Klockan: 20:04:19

Dansen är klar. Den behöver bara finslipas lite och bli mer flytande. Vi är duktiga.

Praktikplatsen på Väla foto labb inne i stan blev inte min tyvärr då de inte hade behov för att ha mig där. Så efter den extremt korta skoldagen gick jag både in på Rockmain i stan och åkte till Väla för att höra med Väla foto labb där. De båda ska höra av sig.

Just nu är min pojkvän där nere och pratar med mina föräldrar och jag försöker att rensa min dator. Det här kommer att bli tredje natten han sover här på raken. Planen är också att vi ska ses hela helgen.
Frågan är hurvida jag kommer att överleva de två nätterna på lägret?

Vem ska sova med mig då?


Kommentarer
Skrivet av: anonym

Gnäll lite till tack!

...Skrivet: 2010-09-18 | Klockan: 00:39:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida/Blogg:

Skriv din kommentar här:

Trackback