Synfoni av oljud

...... Skrivet: 2010-10-23 | Klockan: 10:09:38

Det råder snökaos i större delen av Sverige, men här kommer det inte mycket mer än regn. Just nu stör inte det mig speciellt mycket, det har ju knappt hunnit vara höst än?

Imorse vaknade man till det härliga (läs: vidriga) ljudet av mobillarm. Inte ett, utan två. Pojken min hade startat både sitt eget och larmet på min mobil, vilket resulterade i en synfoni av oljud. Han skulle nämligen börja jobba tidigt idag. Dock lyckades jag ändå sova en timme till med honom vid min sida (vaaaarrrmmmmttt ♥) innan det blev dags att gå upp.

Själv ska jag också jobba idag. Det ska faktiskt bli rätt skönt, då jag inte jobbade alls förra veckan. Det kommer bli en stor kontrast till praktiken. Rutiner, kommer känna mig nödvändig och fasta tider. Nice..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida/Blogg:

Skriv din kommentar här:

Trackback