Once again, sunday night

...... Skrivet: 2010-10-03 | Klockan: 22:03:33




Nu har Tobias dragit sig ut i höstmörkret och har för en gångs skull lämnat mig ganska pigg. Hade det varit vilken annan dag som helst så hade jag somnat så snart jag hade låst ytterdörren bakom honom, men idag är det annorlunda.

Imorgon är det skola igen, vilket jag redan nu kan säga att jag inte alls ser fram emot. Jag har tappat suget helt för skolan och plugg. Helst av allt hade jag viljat resa bort och haft semester en stund, ladda upp batterierna som känns ganska uttömda.

Men nu ska jag redigera färdigt miljöporträtten jag tog på min bror idag. Man får göra läxan fast man drömmer om utlandet.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida/Blogg:

Skriv din kommentar här:

Trackback