Man blir aldrig för gammal

...... Skrivet: 2010-10-09 | Klockan: 20:39:07
Hej, hej, hemskt mycket hej. Efter att Tobias kom igårikväll så var jag inte speciellt sugen på att skriva så mycket mer. Låg mest och klängde på honom och önskade att han kunde flytta in i min säng - permanent.

Den här killen är alltid varm! Det passar så bra ihop med mig som nästintill alltid fryser. (Han är min egen Jacob Black, hihihi). Ikväll är jag dock ensam, då varulven är ute med älskarinnan (värt att notera: älskarinnan heter Max = Im not that worried).

Så jag sitter och är duktigt sugen på att spela Harry Potter, något som känns som det var alldeles för längesen jag gjorde. Man blir aldrig för gammal för att spela Harry Potter.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida/Blogg:

Skriv din kommentar här:

Trackback