Helgen är slut - igen

...... Skrivet: 2010-10-24 | Klockan: 21:36:26

Bilden ovan är tagen 20/10, alltså dagen då kungafamiljen besökte Helsingborg.

Jaha, då var den här helgen slut. Nu väntar en veckas praktik och en vecka lov efter den. Härligt. Det är skönt att det inte är skola än. Behöver lite tid till att göra ingenting på känner jag.

Men strax så ska jag hoppa i säng (har suttit och gäspat sen klockan sex) och dejta kudden lite. I natt får man ha dem för sig själv då pojkvännen sover hemma. Inte för att det gjorde så mycket igår när han sov här heller, vi somnade båda som stenar en bit in i filmen vi hade startat. (jag lyckas aldrig se en film med den här människan. kanske dags att börja se filmen halv tre så kanske jag kan hålla mig vaken genom hela?)

Håll tummarna så att jag får göra något annat än att sitta och kuckilura på praktiken imorgon!

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida/Blogg:

Skriv din kommentar här:

Trackback