♥ Att cykla i ösregn

...... Skrivet: 2010-10-25 | Klockan: 21:20:46

Idag har jag cyklat i regnet. Det piskade mot huden som inte täcktes av regnjackan och trängde igenom jeansen. Men jag har nog aldrig haft så roligt.

Till att börja med såg jag ut som en utomjording. Rosa regnjacka, smurfblå vantar och 3D brillor (vem vill ha regn i ögonen?) som får vem som helst att känna sig som lady gaga. Sedan att sätta sig ner på cyklen utan att vråla för mycket när man kände hur kall och blöt sadlen var.

Sen att försöka låta bli att skratta åt Cajjo som försökte cykla med ett paraply i handen och zickzackade fram på gatan var så svårt att jag inte ens försökte.


Att cykla har nog aldrig varit så roligt...♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida/Blogg:

Skriv din kommentar här:

Trackback