The last two days

...... Skrivet: 2010-11-04 | Klockan: 10:38:04


Halloween festen var en succé! Maten var god, cheescaken var blå och dräkterna var awesome. Vi spelade spel och snackade en massa skit. Dock när klockan närmade sig 23.00 var alla smått döda och låg utslagna på varandra i soffan.

Igår började jag jobba 07.45. Kan inte beskriva med ord hur jobbigt det var att ta sig ur sängen, speciellt när Tobias envisades att nästintill ligga ovan på mig. På jobb hann jag packa upp en och en halv vagn med godis av alla dess möjliga slag.

När jag slutade 12.15 så var det direkt hem och slänga sig på soffan. Låg och halvsov hela dagen och väntade på att Tobias skulle komma över. När han kom så slöade vi ännu mer och tittade på Grey's Anatomy innan han drog sig hemåt igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida/Blogg:

Skriv din kommentar här:

Trackback