Technology

...... Skrivet: 2010-11-16 | Klockan: 18:30:06

Hejsan hoppsan lillebror, som Karlsson på taket hade sagt. Eller nåt.

Sitter och försöker pilla ihop mitt framtidsprojekt och blir starkt motarbetad av photoshop. Någon där uppe vill inte att jag ska bli färdig. Tjoo..

Imorgon är det utvecklingssamtal, jag väntar mig det värsta. Det gör jag nästan alltid, när det kommer till utvecklingssamtal då. Att sitta där och bli utfrågad om skolan och annat som inte alls känns viktigt. Men frågan blir då, vad är det egentligen som är viktigt? Det har jag nog inte själv koll på, egentligen..

Borde göra klart de två sista bilderna till projektet och borde göra något åt min blogg och vill egentligen göra klart MDK till imorgon. Kanske borde sätta igång?

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida/Blogg:

Skriv din kommentar här:

Trackback