Programmet som inte finns

...... Skrivet: 2010-11-26 | Klockan: 21:31:38

Lagom kul att se att inga av mina mms har kommit fram. Blä!

Imorgon är det öppethus på skolan. Vi ska vara där, fast medieprogrammet inte längre finns, och redigera bilder. I TRE TIMMAR. Vilka bilder då? undrar jag. Har jag någon bild som kommer ta tre timmar att redigera? Har någon en bild som tar tre timmar att fixa till?

Tobias kommer dit och tittar. Spännande. Han kommer säkerligen ta alla chanser han får att tetas - I wouldn't be surprised. Kul att han är intresserad av att se vad det jag egentligen håller på med i skolan. Han tror säkert att jag bara flummar, så som jag spammar honom med sms.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida/Blogg:

Skriv din kommentar här:

Trackback