Time runs by..

...... Skrivet: 2010-05-04 | Klockan: 21:46:37

Tiden springer iväg för mig! Imorgon är det en av mina närmaste vänners födelsedag, det är nationella prov hit och dit och dagarna mer eller mindre flyter ihop.

Idag har jag bland annat färgat in håret i en mer naturlig färg och sett musikalen 7. Ni var oerhört duktiga, det måste jag säga. Får väl erkänna att jag satt där i publiken och saknade allt! Var så avundsjuk så att jag trodde att jag skulle trilla av stolen ett tag. Ville bara springa upp på scenen och skrika "JAG ÄR HEMMA!".
Lyckligtvis, för allmänhetens bästa höll jag mig i skinnet och tittade på skådespelarna på scen.

 


Kommentarer
Skrivet av: Karolina

oj ja, tiden bara flyger i väg ;o Har ni oxå mycket med nationella? :/

...Skrivet: 2010-05-05 | Klockan: 10:50:28
URL: http://jinete.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida/Blogg:

Skriv din kommentar här:

Trackback