Sommar nästa

...... Skrivet: 2010-05-22 | Klockan: 21:19:57

Nu är det inte mycket kvar. Nationellaproven är färdiga, nästan allt skolarbete i övrigt är klart och bara dagar kvar till sommarlov.

Det har gått jättefort, känns knappt som om det har gått ett år sedan vi började gymnasiet. Man har knappt hunnit med. I sommar har jag inte många planer, ska jobba mesta dels.

Planerade datum;
• 29 Maj - Dansuppvisning på sundspärlan
• 14 Juni - Fotografera Karolinas skolavslutning
• 19 Juni - The Baseballs på sundspärlan
• 20 Juni - Fylla år hade jag tänkt göra
• 12 Juli - Se Mikael Wiehe

Ska eventuellt vara med och dansa på Helsingborgsfestivalen i sommar. Vad ska du göra i sommar?


Kommentarer
Skrivet av: Karolina

åh jag längtar så till skolavslutningen ;o :D jag har dock några nationella kvar -.-

...Skrivet: 2010-05-23 | Klockan: 19:01:43
URL: http://jinete.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida/Blogg:

Skriv din kommentar här:

Trackback