Pics

...... Skrivet: 2010-05-28 | Klockan: 07:21:10



Kompisar börjar lägga ut mina bilder och säga att de är bra! Känns jättekul att få några positiva kommentarer om något som jag älskar att hålla på med! Det gör mig bara motiverad att sikta högre och ännu högre!

Idag är den där roliga dagen då jag bara har en lektion. Känns roligt. Kom dock på att jag skulle (läs: måste) behöva åka till Väla. Ska införskaffa kroppsfärg som vi ska ha till dansuppvisningen imorgon! Men nu ska jag gå och sminka mig vaken och fortsätta att göra mig färdig!

 


Kommentarer
Skrivet av: emmi

du är ju duktig! men visst, de ger motivation:D

...Skrivet: 2010-05-28 | Klockan: 23:11:37
URL: http://twixipixi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida/Blogg:

Skriv din kommentar här:

Trackback