Pensionär eller drugdealer?

...... Skrivet: 2010-05-02 | Klockan: 10:53:35

Det är alltid så kul när jag ska iväg. Väskan skramlar av alla tabletter som jag mer eller mindre måste ha med mig. Är detta en pensionärs varning?



1. Lactasin är små roliga piller som hjälper till att bryta ner lactosen i mjölkprodukter (jag är lactosintolerant), vilket gör att jag kan äta mat som normala människor.

2. Kestine är mot allergiska besvär. Exempelvis pollen och myggbett som jag har visat mig vara känslig mot.

3. Vitaminer, de tar jag mest för att jag nyligen har piercat mig. De ska hjälpa läkningen.

4. P-piller, här blir inga barn gjorda! Skämt åt sido, började ta dessa för att få lindrigare mensvärk.

Dessutom så brukar jag ha tuggumi i burkar i väskan som hjälper skrammlandet. Pensionär eller drugdealer?

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida/Blogg:

Skriv din kommentar här:

Trackback