Kassa filmer

...... Skrivet: 2010-05-09 | Klockan: 08:06:14
Kanske har glömt att berätta men jag har köpt(pappa har köpt) en ny telefon! En sony ericsson Aino för er som är lite nyfikna. Till den här mobilen fick man ett erbjudande om att man kunde ladda ner 60 olika filmer under en tidsperiod på 12 månader utan extra kostnad.

Vad najs! Tänkte jag. Då kan man ju titta på tåget eller innan träningen.

Idag när jag äntligen har tagit tag i mitt liv och gått in på hemsidan med alla filmer, så är där inte en ända som intresserar mig. Dessutom så var där kanske en eller två filmer man hade hört talas om innan och resten var helt okända. Så typiskt!


Kommentarer
Skrivet av: Karolina

Hah, den mobilen har inte jag alls ;D

Jag köpte jag dock på expert så fick inga filmer men inget jag behöver ångra mig över då xd

...Skrivet: 2010-05-10 | Klockan: 16:37:53
URL: http://jinete.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida/Blogg:

Skriv din kommentar här:

Trackback