Idag måste vara julafton!

...... Skrivet: 2010-05-16 | Klockan: 20:56:56
Superkass uppdatering, I know. Har varit och passat lägenhet tillsammans med Rasmus i helgen och kände inte för att sitta vid datorn då.

På tal om kylskåp, så måste det vara julafton idag! Tillsammans med familjen har jag varit ute på både varit på Väla och Familja idag. Medans två av mina syskon satt i frisörstolens så promenixade jag mellan olika teknikbutiker. Har länge viljat ha både fjärrutlösare och stativ till min kamera. Gick omkring i butikerna och jämförde priser och det ena och det andra.

Slutade med att jag kom hem med - en fjärrutlösare, ett stativ, ett objektiv 55-200mm och fick en nikonväska på köpet.


Julafton, med andra ord!

Kommentarer
Skrivet av: Karolina

KNAS! XD Jag skulle ju sälja mitt 55-200 mm haha du kunde ju antagligen fått det för mindre xp haha <3 grattis till allt!

...Skrivet: 2010-05-18 | Klockan: 13:23:04
URL: http://jinete.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida/Blogg:

Skriv din kommentar här:

Trackback