Friluftsdag

...... Skrivet: 2010-05-11 | Klockan: 21:53:29



Friluftsdag idag, stack med girlsen till Ven och hade det riktigt kul - som alltid! Hittade på en massa bus och lite till och mer eller mindre frös ihjäl på kuppen. Båtresan dit och tillbaka tog sjutton evigheter om inte mer och vi gjorde inte så mycket mer än att äta och skratta.

Imorgon är det nationella i matte och jag ryser vid blotta tanken. Matte har aldrig varit min starka sida och kommer nog aldrig att bli det. Med lite tur så kanske jag klarar mig över G gränsen! Imorgon ska jag dessutom träffa min barndomskompis och gå på bio senare på kvällen. Så det blir nog bra i slutänden!

Kommentarer
Skrivet av: Karolina

Klart det blir bra! Kom igen nu med provet!!!! <3 :D Jag håller tummarna här hemma ;D mohahahah <3 Ses i morgon ;P

...Skrivet: 2010-05-11 | Klockan: 23:18:05
URL: http://jinete.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida/Blogg:

Skriv din kommentar här:

Trackback