Bal

...... Skrivet: 2010-05-27 | Klockan: 18:33:05

Har fortfarande mycket att göra i skolan. Har dock hunnit framkalla alla mina analoga bilder och ska bara skriva ut mina digitala till foto! Fortfarande några svenska uppgifter kvar och ska skriva lite till på engelskan. Men snart är det slut och man kan äntligen pusta ut för att sedan hålla tummar och tår för att man har tillräckligt bra betyg för att komma in på sin inriktning!

Bilden ovan är tagen tidigare idag, bara för någon timme sen. Idag är det nämligen bal för alla studenter och stan var överfull med uppklädda människor! Kände mig helt missplacerad och undrade några gånger vad jag gjorde där. Blev dock några bra bilder!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida/Blogg:

Skriv din kommentar här:

Trackback