Internet, where are you?

...... Skrivet: 2010-03-12 | Klockan: 08:53:42


Ännu så finns det inget internet hemma. Tråkigt men sant. Inte för att jag hade haft tid att spändera längre stunder vid datorn om det hade funnits ett fungerande internet ändå. Känner mig en smula överbelastad med både jobb och skola, får ofta känslan av att jag inte gör annat än att gå till jobb och plugga.

Just nu sitter jag i datorsalen och har webbdesign, dock tycks jag som vanligt göra allt annat än det jag ska. Men eftersom att uppgiften inte ska vara klar förrän till maj så gör det inte så stor skillnad om jag gör något i dag eller i nästa vecka. Tiden finns ju där!
Det är också svårt att komma med bra idéer när man inte är helt 100 i skallen.  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida/Blogg:

Skriv din kommentar här:

Trackback