Igår

...... Skrivet: 2010-03-07 | Klockan: 11:22:27
Det är helt fruktansvärt hur handikappad man känner sig utan internet. Man missar massor!
Samtidigt som det är mycket skönt. Känner att jag nu på senare tid inte har haft känslan att jag måste sitta vid datorn/internet och har haft mycket tid till annat. Det enda som jag ser som en solklar nackdel är att bloggen blir lidande, men det är nog bara det.



Igår agerade jag, Lisa och Cajjo
barnvakt till en 11åring liten tjej men för mycket energi för sitt eget bästa. Vi åt tacos, såg på melodifestivalen, spelade spel och skrattade i massor. Skickade även en massa sms till massvis av folk som inte förstod hälften. Vi kom på en del roliga saker också.

Idag har jag nog inget planerat förutom att jag vill tvinga ut mina föräldrar på IKEA för att hitta en garderob till mig. Just nu har jag bara en liten byrå som knappt rymmer alla mina kläder och känner att jag behöver lite mer plats. Kanske även kan övertala dem att köpa en raouter när vi är ute.

- Jag dör snart

Kommentarer
Skrivet av: Lisa

en gång blott om året som ett nasse krig vi få

-ehh puh också med?

:D:D

...Skrivet: 2010-03-08 | Klockan: 19:14:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida/Blogg:

Skriv din kommentar här:

Trackback